Eigenzinnige cultuurfilosofische lezing over het fenomeen man/mannelijkheid. We delen onze vragen en bevindingen met het oog op herziening van vlaggen en wimpels, schoonheid, schade en schande rond MANheid.
Als weerwerk tegen manosfeer en complementair aan feminisme houd ik een pleidooi voor GENTLEisme of GENTLYFICATIE; dus wars van archaïsche stereotiepen, dwars tegen seksisme door en over 'de mannen’; bevrijdend voor zichzelf, zijn medemannen, vrouwen, cultuur en milieu, macht en maatschappij. Actueel en acuut.
Wanneer: donderdag 19 november 2026 19u-21u
Waar: WbA
Bijdrage: 10€ (of meer/minder)
Inschrijven = welgemeend en tijdig! via onderstaande knop